Haakon's bike blog

Welkom op mijn weblog / welcome to my weblog!

Via deze website houd ik je op de hoogte van mijn fietsreis van 7 maanden door Noord- en Zuid-Amerika. Dat heeft enige voorbereiding gekost, naast mijn werk op het OVC in Almere en mijn studie aan het ILS van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Gelukkig is alles goed gegaan en ben ik nu officieus eerstegraads docent aardrijkskunde (geslaagd!). Officieus, omdat de diplomauitreiking in oktober is, waar ik jammer genoeg niet bij kan zijn.

Hieronder heb ik twee kaartjes toegevoegd van mijn geplande reis. Margit komt me 30 september de eerste keer opzoeken in San Francisco. Twee weken later vliegen we allebei vanaf Los Angeles, zij terug naar huis en ik naar Peru. Eind december komt ze me voor de tweede keer opzoeken, dan voor 3 weken vakantie in Peru. Ik zit dan waarschijnlijk in Chili en zal per bus terug reizen naar Peru (mijn fiets achterlatend in veilige handen).

Vanaf nu kun je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaartkun je zien waar ik me bevind. Informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Liefs en groeten,

Haakon

Through this website I will keep you updated of my cycling trip for the next 7 months through North and South America. To get to this point I have quit my teacher’s job at the OVC in Almere. Next to my work and preparation for the trip, I have successfully completed my recent studies in becoming a geography teacher. Unfortunately, due to my trip I will not be able to attend graduation in October.

I have added two maps of my planned trip hereunder. Margit is planning to visit me from the 30th of September for 2 weeks around the San Francisco area. After two weeks she will return home, while I will continue my trip to Peru. In December she will visit again for a three week holiday in Peru.

Stories (verhalen) and photos (foto’s) are found under the tabs at the top of the page. The map is located under kaart and a short profile description is given under profiel.

If you want to receive a notification every time I post a story, you have to register for the mailing list on the right. And leave a comment whenever you feel like!

Enjoy and abrazo, Haakon


Reacties

Reacties

Suzan

Hoi Haakon,
Wat leuk om je zo te volgen! Ik wens je een heel goede vlucht en goed begin van je reis! Ik zal je volgen via het web.
Groetjes Suzan

Marjolein

Haakon, gaaf dat je nu echt gaat! Voorbereiding achter de rug, straks het vliegtuig in en dan.... Trappen maar! De route is veelbelovend en uitdagend. Ik zal je volgen!

Thirza

He Haakon

Het is bijna zover...Ik ben zeer benieuwd naar al je avonturen en ga je dan ook zeker volgen! Geel veel succes en bovenal, geniet ervan!

Carmen

Hola amigo, oye dime cuando vas a estar en Seatle? a lo mejor puedo ir por unas horas y verte!!
C.

Carmen

mejor mandame tu itinerario para el Estado de Washinton, veo en tu mapa que pasaras por ciudades mas cercanas a la mia. Avisame!

Ton

en natuurlijk ga ik je op de voet (of was het nu fiets?) volgen! Enjoy!
Groeten, Ton

Vanessa

Hook, dat ziet er super mooi uit!
Het is vandaag een jaar geleden dat ik vertrok, dus ik voel met je mee! Super super super! Ik wens je een onwijs mooie tijd toe. Dikke X Vanessa

Anouschka

Hej!

Gweldig zeg, wat een avontuur! Mijn zus zit toevallig nu ook in Zuid Amerika (Chili) en blijft daar een jaar als gids werken, zo op je kaart te zien fiets je bij haar langs;) Top zeg!

Groet
Anouschka

Wouter

Heej Haakon,

Nogmaals een geweldige reis toegewenst, geniet met volle teugen en we doen weer een biertje als je terug bent! Cheers Wouter

Suusy

Heb je al een lekke band??

Suusy

Try this maar dan met al je bagage enzo, anyway I'm watching U2!!
http://www.youtube.com/watch?v=pddFkjnVFvo&feature=related
Cheers big Ears

Sander

Haakon, super stoer dat je deze uitdaging aangaat. Ik hoop dat je volop mag genieten van het landschap, de mensen en de diverse culturen. Ik ga je volgen via deze site.

Esther Mestebeld

Hoi Haakon,

Het feestje toch nog gemist door een onverwacht reisje naar Sicilië, wil je bij dezen alsnog een hele goede reis wensen! En feliciteren natuurlijk, goed dat het je gelukt is met studie. Wij mogen nog even... :-(
Ik zal af en toe eens kijken waar je uithangt via deze site, succes & enjoy!! hartelijke groet, Esther

Wilma

Wat super dat je op pad bent! Ik wil je avonturen graag volgen en zo een beetje meedromen!

Jan Conijn

Hallo Haakon, je kent mij niet maar ik ben een oud collega van Margit. We organiseren een kleine reunie en daar is zij ook voor uitgenodigd maar ze kiest voor jou, nou dat is toch mooi voor jou, jammer voor ons. Afgelopen week was er kermis in Warmentuut want ik zag feest in de rode bolletjes kroeg, dus of de planning nu zo goed is voor deze fietstocht..... En nu de aanleiding van mijn schrijven...collega's... een oud Fokker collega van mij woont in de buurt van waar jij nu fietst, Hier onder zijn gegevens. Hij woont daar met zijn familie. Misschien een leuk adres voor een kop koffie.
Where: 28410 Kunde Road, Arlington
www.dutchmillsfarm.com, email dutchmillsfarm@yahoo.com or call 360-403-0350

Kees Jan

Hoi Haakon,

Mooie verhalen hoor! Fijn dat de weersomstandigheden goed zijn en aan je gemiddelde te zien zit het fysiek ook wel snor. We blijven je volgen! Groeten Kees en Jolanda

Ewout Blom

Hoi Haakon,

Dit fietsen is wat anders dan op een fiets zonder spatborden laveloos arriveren in een huis met kansloze huisgenoten en een nog meer tragische huisbaas in Wageningen....

Je ervaringen zijn leuk om te lezen mede ook omdat de broer van mijn vader woonachtig is in Portland en ik er regelmatig geweest ben. Mijn speciale aandacht ging naar het vangen van zalm in de Columbia River: a way of life voor de mensen daar!

Ja samen met mijn oom en zijn boot hebben we ze gevangen maar daarnaast herken ik je foto's van de kusten, vulkanen en crater lake als geen ander.

Armstrong had er toch wat doping voor nodig maar jij zal er makkelijk in slagen om deze doorproeving te voltooien!

Have fun,

Ewout

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!